Alla inlägg den 1 maj 2010

Av rasta love - 1 maj 2010 18:38

Aaaahmen de är ju uuunderbart! ska precis bege mig till en polare för lite enkel förfest sedan ska vi ner på Aveny för att se nastynorth och petter, kommer bli fett! Tänkte dokumentera lite därifrån, har kameran med mig!

Kan också säga att det är på G med filmerna från igår, en kille som ska kirra skiten åt mig, fett niiie, assjysst!

Såhär kommer jag se ut för ikväll (ögat är liiite bättre, men ser förjävligt ut ändå haha!
  

Av rasta love - 1 maj 2010 14:22

Igår var de full fart på Domsaga kan ja säga er!! det var mycket bra band, jag fick sitta i juryn vilket var en stor ära för mig, final och allt! Jag lärde mig faktist en sak som kan vara nyttigt i livet, att vara opartisk. Men följer man regler är det ju inte så svårt, men man får lära sig att koppla bort att man känner eller vad man själv tycker om banden, Det är papperet som bestämmer!
Då var det ju så jääääkla kul att NASTY NORTH UPPFYLLDE KRAVEN!

Dom vart nämligen dom lyckliga vinnarna!!!


    
Fina röstsedlar som jag radat upp, sen fick ja klippa massa crewlappar, och sen fick ja pappret där man skulle skriva upp poäng på banden.

Nu sitter jag och fixar filmmaterial från gårdagen, Martin skulle klippa ena sa han men han är en seeegmupp!! men ja lovar att videon kommer upp under dagen så håll utkik!

och hurrni... MISSA FÖR BÖVELEN INTE NASTYNORTH & PETTER IKVÄLL PÅ AVENY I SUNDSVALL!!




Elsa Sjögren
 Lägg namnet på minnet för detta namn kommer ni få se mycket. Hon är en grym tjej! vacker sångröst och en väldigt fin personlighet, sådana människor tycker jag är värda att lyftas upp! Här kan ni gå in o lyssna på hennes myspace, Hon ska även spela på festival i sommar. ALL LYCKA TILL DIG!
( jag vet de är inte hiphop men hon är så jävla grym så ja måste visa er! )

http://www.myspace.com/elsasjogren



Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards