Alla inlägg den 8 maj 2010

Av rasta love - 8 maj 2010 17:32

shylylyly! sitter nu nere hos min käre mor och har precis käkat, måste skynda mig ner till domsaga nu, mycket förberedelser inför kvällen, bl.a att blåsa upp ca 300 ballonger... haha!






STEFFIE 6ÅR

I min släkt finns det många som håller på med musik i dagens läge, antingen är de artister, arrangörer eller producenter. Här kan ni se en kusin till mig, steffie 6år. Som ni kommer märka diggar hon michael jacksson stenhårt!
Jag skulle inte bli förvånad om hon blir en sjukt bra poppin'dansare. Endast 6år och redan känner av rytmerna sådär bra, fortsätter hon kan hon bli något stort!

Lägg gärna en komentar om vad ni tycker!

Av rasta love - 8 maj 2010 11:09

shiiiiit va ös de va vill ja lova!! Inte sådär proppfullt med folk, men lagomt, skönt ös framme vid scenen där jag stod. Texterna, lika grymma som alltid, och musiken är fan förtrollande!

Ah de va en helsoft kväll måste ja säga, mycket skönt folk man träffade på också. Bilder och videoinlägg kommer upp senare när jag kirrat skiten.

Ska jobba ikväll på det allra allra sista mysackdiscot... de känns fan knas asså, jobbat där så sjukt länge och nu, ska det stängas igen helt plötsligt.

Medans så kan jag ju slänga upp en sjuuuuuukt skön låt, tyker denna, (akustiska) är mycket bättre än studiomaterialet, Enjoy!


Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards