Alla inlägg den 15 maj 2010

Av rasta love - 15 maj 2010 10:51

helluuu! helgrymkväll igår måste jag säga. Hookade upp med melika och mirlinda på plattan sedan begav vi oss mot kulturhuset, innan vi drog in dit så gjorde jag även en intervju med melika - duvetinte. Denna intervju kommer komma upp någongång nästa vecka. väl där inne träffade jag en massa trevligt folk, bl.a gruppen G punken, Sam boi, Finess, Dogge, Iffectz, och sjukt många fler!  Jag kände mig fett välkommen med andra ord. Alla som uppträdde gjorde ett otroligt bra framträdande, endel stack ut mer än andra men alla gjorde som sagt bra ifrån sig.

Imorgon när jag kommer hem så kommer alla bilder komma upp ifrån gårdagen, samt lite filmmaterial så ni får se vad jag varit med om!

Vill tacka alla för en sjukt bra kväll igår!

Peace. 

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards