Alla inlägg den 6 juli 2010

Av rasta love - 6 juli 2010 23:45

Nu har jag varit ute och filmat,fotat. Imorgon blir det mera av det eftersom det är då själva festivalen sätter igång! Har iallafall haft det sjukt kul idag, träffat en massa folk jag inte träffa på fett länge.

Bless!

Av rasta love - 6 juli 2010 17:34

Nu har jag mejlat iväg till en del tidningar här i sundsvall, just hope for the best!
Ska snart ner till stan och filma lite igen, träffade även på Nasty North gänget, galet avis ja vart när martin berätta att de ska ner och se Damian & Nas! well.. har sett Damian en gång tidigare men hade varit nice att va där.

Måste börja tänka på vad ja ska packa till öland roots nu också, sen måste ja hämta ut tågbiljetterna haha har inte gjort de än.

Vill även tacka er som hjälper mig med bloggen, ni som tror på mig, ni som peppar när jag känner att allt bara bli knas. TACK

Allting har gått med raketfart sen några månader tillbaka, och nu är jag mitt uppe i allting men jag älskar det jag får göra just nu, att få komma i kontakt med en del människor som betyder mycket för mig.

Sedan vill jag tacka melika, för jag ser din vilja att få mig att kämpa för det jag tror på.

Bless

Av rasta love - 6 juli 2010 11:27

Idag blir det mer filmning på gatufesten, så jag lär ju tillbringa hela dagen nere på stan, ska även hämta ut min tröja som jag inte hann hämta ut igår.


Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards