Alla inlägg den 22 juli 2010

Av rasta love - 22 juli 2010 23:03

Uppsalas reggaefestival kommer närmare o närmare, ska du dit? Jag tror att det kommer bli 4 helt underbart härliga dagar! Vet dock inte om det kommer slå ölands dagar, det var verkligen speciellt där. Hela stämningen, folket, platsen.
Vilken festival föredrar du helst utav dem två?

Den här helgen ska jag försöka jobba på första filmen så mycket som möjligt, detta är sjukt roligt att göra och jag gör det verkligen med kärlek till reggaemusiken,artisterna och er läsare. Jag struntar i hur lång tid allting tar, jag struntar i att vara först med att lägga upp saker, huvudsaken är att jag gör det. Jag känner att jag aldrig behöver ha bråttom.

Rasta, och reggaemusiken har följt med mig i mitt liv väldigt länge.
Ni vet när man ska på en träff och träffar jättemycket nya människor, så ska man säga sitt namn och en sak som man gillar, som man kan koppla till personen. Då säger jag alltid rasta, det räcker för mig, ett enda ord och folk kan förstå.

Jag hoppas ni förstår mig, jag hoppas ni förstår nu varför jag har den här bloggen, den är inget annat än ren kärlek.
Bless

Av rasta love - 22 juli 2010 19:03

Nu börja allting gå i rätt riktning, ska försöka få in ALL material nu, som jag har haft problem med och därför inte kunnat lägga in bilder osv. Man känner verkligen att man varit borta, så fort man kommer hem börja stressandet, fett tärt ni vet. Fast jag försöker ta det i min takt ändå... lätt att de blir fett segt då hahaha!
Ni som träffade mig på Öland Roots vet att jag hängde med en fett soft brud vid namn My. Hon har hjälpt mig med att ta foton och filma. Här är lite bilder ifrån festivalen som hon tagit på bl.a Konshens, First Light,Leafnuts & Chezidek!

                                   


Nu ska jag jobba med att få in all fucking filmer i datorn, önska mig lycka till för de lär behövas..

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards