Alla inlägg den 24 juli 2010

Av rasta love - 24 juli 2010 18:44

Pratade precis med Martin ( NastyNorth ) och dom kommer att spela ikväll på Nipyran i sollefteå, så alla ni som bor där UT OCH RÖJJ! De kommer vara förband åt Lazee.

Förövrigt kan ni ju kolla in deras sida på
http://snowfish.com/NastyNorth/=

  

och nu vet jag att dom ogillar mig riktigt oerhört mega mycket för att jag lagt ut denna fina bild. Men jag tycker dom är söta på den!

Bless 

Av rasta love - 24 juli 2010 16:44

Hahaa kollade runt på youtube och hittade denna, de var ju nå månad sen vi spelade in den, teza hade ingen aning om detta, sen fick hon se den på födelsedagsfesten, fett naiiz vart det iallafall :D

Av rasta love - 24 juli 2010 11:47

             

Jag kom på en sak, ska man bli typ framgångsrik eller liknande så måste man även ha utseende till det, det är ju inget någon kan säga nej till direkt. Kolla bara på idol juryn, så är det i de flesta fall. Allting handlar i princip om utseende nuförtiden, vilket jag tycker är fel, känns plastigt och oäkta. Iallafall om man ska tänka i dem banorna, vem är den snyggaste reggaeartisten? Nu tänker de flesta som läser " åh vadå, en snubbe på 50 pannor med feta korvar i huvudet är väl inge snygg?"  Men de är just det, det finns sjukt många unga artister, Sedan behöver de inte ha dreads, de behöver inte ha skägg, de behöver heller inte vara vegiterianer. Även fast jag kanske föredrar det haha!  


..Likaså de behöver inte vara en snubbe på 50 pannor med dreads ner till fötterna.


Jag tycker du ska komentera den DU tycker är en snygg reggaeartist!

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards