Alla inlägg den 7 juli 2010

Av rasta love - 7 juli 2010 16:27

Nu börjar förfesten, fett naiiz. Jag tänkte lägga upp en låt ikväll men kommer göra det imorgon istället, jag lovar den är riktigt mustig. 
Ikväll kommer jag att filma en fett rolig händelse haha! Ni ska få se ..

Bless!  

Av rasta love - 7 juli 2010 13:44

  

Officiell Efterfest

Musik står DJ ASHMAN & MC KINGLISH - SOUNDKILLA för.

Fri intré !!!



Av rasta love - 7 juli 2010 12:29

Jag måste berätta en sak om gårdagen, jag och min polare satt på kebab city, som ligger MITT i stan. Det här har lite att göra med mitt inlägg om de som skaffar dreads för att det är nya modet, eller för att man själv tycker det är snyggt osv osv. Vi satt iallafall där inne och in kommer en kille, med dreads. dom ligger bakåt på huvudet i en liten knut och dom ser överperfekta ut, troligtvis har han gjort dem på afrohörnan här i sundsvall, dom är svinduktiga på sånt där. Iallafall, jag VET att den här killen håller på med hiphop, vill han göra sin image till en rastasnubbe men ut ur hans mun kommer rimmande texter om stjärnor i det blå, och brudar han saknar?? ... för mig går inte det ihop, för jag antar att killen endast gjorde dreadsen för att dom är snygga, och inte för något annat.

Nej jag hatar inte på, jag säger vad jag tycker.
Han har hållt på med sin musik ett bra tag och går verkligen in för hiphopen. Jag tycker han ska fortsätta med det, som han är bra på än att ändra något sådär drastiskt.


Bless

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards