Alla inlägg den 4 juni 2010

Av rasta love - 4 juni 2010 20:05

Okej hurrni! Nu har jag fått beskedet att jag fick sommarjobbet, vilket kommer bli sååååå grymt! Sommarjobbet kommer hjälpa mig med bloggen och detta kommer tas till en helt ny nivå! Jag kan inte avslöja något just nu men ni kommer få veta vad som händer i tid. Jag börjar den 14 juni på Kick-off veckan, för er som inte har hängt med så kan jag förklara kort vad sommarjobbet innebär, Det är alltså sommarlovsentreprenör och man får hjälp att utveckla en egen idé. Då tänkte jag att eftersom jag gillar när det går bra för andra och älskar att hjälpa till så varför inte satsa på bloggen mera? Min blogg är ju till för er!!
Därifrån kommer jag då få hjälp med diverse grejjer. Well somsagt ska inte avslöja något mer nu, you will c ;)

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards