Alla inlägg den 9 juni 2010

Av rasta love - 9 juni 2010 20:59

shululu! Nu har jag kirrat internet igen, så schüüünt! Står inför ett fett dilemma till helgen också, ska jag åka ner till stockholm eller inte, det är frågan det.
Det är fett mycket som händer nu, allt rullar på, kanske lite för fort ibland men ändå. Sen så gillar jag inte allt som har med vuxenvärlden att göra fifääään, städa har jag inte något problem med, men det är ju det här med manniiii, pengar är bara papper o papper är bara pengar, inte sant?

Stockholm och hooka upp med en annan skön bloggare och få gå på Missy Elliotts efterfest, låter sjukt lockande! samt chilla i kungsträdgården och se petter. Men ja... då var det de här med pengar och vuxenvärlden, man kan inte få allt man vill ha! synd att man inte var 3 år så man kunde lägga sig på golvet och skrika tills man får som man vill! 


Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards