Alla inlägg den 27 juni 2010

Av rasta love - 27 juni 2010 16:10

  

Beenie man på Göta Källare!

Ni kommer väl ihåg intervjun jag gjorde med Iffectz? om inte kan ni klicka här http://rastalove.bloggplatsen.se/sida-3/ 
Han kommer att vara förband med Leafnuts denna kväll. Så se till att vara på plats för en skön kväll med sköna vibes både från jamaicanska och svenska artister!

Av rasta love - 27 juni 2010 13:55

Sun is shining... the weather is sweet! Jag är hur förkyld som helst men det hindrar mig inte att må bra övrigt, sådeså! Solen skiner och terassen väntar, är inte livet underbart så säg?

Imorse fick jag se bannern som ska pryda på mingla.nu och jag lovar er detta kommer bli så fett.

Sen vill jag berätta att i min blogg så skriver jag om allt som har med reggae/rasta/religonen att göra, och när jag skriver så utgår jag ifrån vad jag tycker, vad jag tänker och vad jag undrar för det är MIN blogg. Kan inte läsare ta det och ge konstruktiv kritik så behöver man inte yttra sig. Sen tycker jag naturligtvis att det är skitkul med alla som skriver och berättar att dom läser min blogg, och att jag skriver bra. Dom som kommer med konstruktiv kritik är alltid välkomna, det är kul med folk som tycker och tänker till, på rätt sätt. Så förstå mig inte fel nu.  Kärlek till er!  


Bless.

Av rasta love - 27 juni 2010 00:25


  

Detta är helt sjukt, jag sitter och drömmer mig bort...låååångt bort. Till Marley Resort & Spa. Rummen man får hyra där är döpta efter Bob Marleys låttitlar så som Kaya, Sun is shining,Mellow Mood, Three little birds ... well u name it!
Rummen är också dekorerade och möblerade efter namnen. Baren heter " Stir It Up". Alltså kan ni tänka er? Jag ska dit! till varje pris!!!

Jag tror på en kärlek, one love. Jag tror inte på att man måste gifta sig för att känna att man hör ihop, en vigsel, en ring på fingret och en fest gör inte kärleken större mellan två personer. Visst finns det dom som känner att gifta sig är en del utav livet, men jag är inte en utav dem. Däremot när jag såg detta, så känner jag att ifall jag ändrar mig och känner att jag själv skulle vilja gifta mig så skulle detta vara the place, tror inte att jag skulle vilja gifta mig någon annanstans faktiskt.

        

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards