Alla inlägg den 12 juni 2010

Av rasta love - 12 juni 2010 13:18

greetin'!

Just nu sitter jag hemma hos min mor, mitt internet är knas fortfarande. Kollade nyss in Urf's hemsida och såg att Bunny Wailer ska uppträda, alltså detta blir ju bara bättre och bättre! På Tisdag bokar vi tältplatsen, sen är det bara att vänta in datumet. 54 dagar kvar!!

På Måndag så drar jobbet igång och jag kommer uppdatera er noga om vad som händer med bloggen och allt omkring den. Första veckan nu så kommer vi jobba ca 09.00 - 16.00 så jag kommer få grymt mycket gjort. Ska bli kul att få utveckla något helt eget och från grunden, för att sedan se vad det blir av det, och om man är kapabel till att utföra det, intressant som fan. Dessutom jobbar jag på en idé om något jag verkligen älskar och vill lägga ner tid på så det kan inte bli så mycket bättre.

Har ni några önskningar så komentera det! om ni vill ha mer intervjuer? eller mer låttips, mer videoblogg inlägg? mer intervjuer med större artister eller lyfta fram dom mindre kända? Skriv precis vad ni tycker! Min blogg är till för er, glöm inte det.

Peace



Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards