Alla inlägg den 14 juni 2010

Av rasta love - 14 juni 2010 20:23

EEEEY

Så var första sommarjobbsdagen avklarad, även fast vi inte gjorde så mycket ansträngande saker så är jag fett trött ändå. Jag menar, man har ju gått och tänkt på det här så länge, men allt gick bra och det var fett nice o träffa alla de andra också. Vi har i stortsett fått strukturera upp våra ideér och gjort ganska mycket teamwork. Well, ja diggar det här, kommer bli fett nice!
Inom ett par veckor kommer jag börja blogga på en hemsida, som kommer vara nystartad och feett frääääsch! Berättar mer om detta när det börjar närma sig!




Sizzla

Även om han är en av de största reggaeartisterna så har jag ibland svårt för hans musik, man kan inte digga allt här i världen. En av de få låtar jag verkligen diggar med honom är Thank u mama, den är så otroligt fin, mjuk och lugn...aah ja diggar den rakt igenom asså.


Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards