Alla inlägg den 18 juni 2010

Av rasta love - 18 juni 2010 10:04

Idag är det sista dagen på kick-off veckan för oss sommarlovsentreprenörer. Jag kan inte närvara av personliga skäl, vilket är fett synd. Det har iallafall varit en lärorik vecka, intressanta saker som man får lära sig och som är nyttiga att veta om i framtiden. 

Det börjar närma sig det datum då jag och andra bloggare härifrån sundsvall ska börja blogga på mingla.nu .

Igår var jag ut med en polare som nyss fyllt 18, gissa om hon var pepp? haha goddaaamn säger jag bara! Vi hade det skitkul iallfall och träffa fett sköna peep'z. Vi var först på förfest sedan drog vi til memento där det var Ladies night, var väldigt lite folk men skönt drag ändå. Det bli vad man gör det till ;)
Träffade även på en ung arrangör här i sundsvall som jag hoppas på gott samarbete med.  Sedan styrde vi ner mot torget där det var Cityfesten, Mange snurrade skivor som vanligt. 

bless!  

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards