Alla inlägg den 28 juni 2010

Av rasta love - 28 juni 2010 20:36

Haha alltså jag måste dela med mig om dagens händelse, Jag skriver sällan om mitt privatliv i den här bloggen, men nu måste det få komma fram. Min mor och jag har varit i min lägenhet och tvättat, sedan gjorde hon en grymt god grekisk sallad m ris och kyckling till.
Vi satte oss på gården i det superfina vädret.

Min granne i huset ovanför, som även har tillgång till tvättstuga i mitt hus, han gick då ner till mitt hus. Jag åt och va glad, men mamma såg fundersam ut. Hon gick efter honom och frågade vad han gjorde " Jag ska sätta upp tvätttid" sa han i ytterdörren,

ca 20 minuter senare så hade han inte kommit ut än och morsan vart fett fundersam. Han är lite speciell den där grannen, och på sistonde har det försvunnit saker ifrån mig som stått ut i trapphuset här uppe hos mig ( jag bor ensam längst upp )

Hon gick iallafall in efter dom där 20 minuterna och gick sakta upp för min trapp längst upp, jag har som en liten för-hall utanför min dörr, där jag har ALLA mina skor. Vet ni vad hon får syn på?  grannen står halvt böjd framåt mot mina skor och luktar i en utav skorna ... hur sjuk får man vara?!?!!?  

Mor min ryter åt som fan och han blir svinrädd och tappar skon, sen går han ut.

Inte nog med det  

Jag sitter ju där ute och vet inte om ett skit, han kommer ut och frågar om det är min mamma som är på besök, sedan säger han att han va där uppe, för att han visste att det var en toalett där ( det var en dusch i för-hallen, som nu är förråd och har varit det sedan 4 år tillbaka )

Och även om det hade varit en toalett/Dusch där idag så har han ändå inte tillgång till den.

Asså snacka om att jag är rädd nu, låst varenda dörr!!  

 

Av rasta love - 28 juni 2010 17:30

Jag tänkte fråga er alla, vem av Bunny Wailer och Gentleman skulle ni vilja veta mer om? och vad skulle ni vilja veta om dom? Komentera med frågor ni vill veta, och ifrån vem av dom. 

Säger ju de .. grymma grejjer på G .. Bless!  

Av rasta love - 28 juni 2010 16:18

   


Vad tycker ni om min egendesignade tröja? Jag tycker den är fett naiiz! 

 

Av rasta love - 28 juni 2010 11:03

God moooornin' Nu sitter jag på jobbet och tänkte jobba på som ba fan idag! Igår var jag på Allstar (Krog) där Elsa sjögren uppträdde och min gamla fritidsledare som DJ:ade, it was pretty azuuum! De va allmänt soft och riktigt skönt häng. Jag kan säga att det är riktigt feta grejjer på gång som ni inom kort kommer få ta del utav, inom reggaemusiken.

Idag ska jag kirra min domän, sedan ska jag beställa en riktigt fet tröja också hihi.

Bless

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards