Alla inlägg den 29 juni 2010

Av rasta love - 29 juni 2010 23:12

Nu är det på G med domän osv, allt känns bra, eller nästan. Min dator är helt åt helvete, high-tech grejjer ..NAAAT! 

Imorgon ska jag beställa allting och sedan får vi se hur allting rullar på, det ända jag kan tänka på just nu är öland roots för det kommer bli så fett naiz!

Bless 

Av rasta love - 29 juni 2010 18:46

Har kollat på lite bilder ifrån URF förra året, ooooh jag får riktiga rasta vibrations, vill verkligen dit nu! Det ända som var fett minus förra året var att jag blev av med en hel del saker. Dom snodde alltifrån kläder, solglasögon till kameran... riktigt lågt utav dem.. men jag tänker ganska positivt, det var bara saker och det var tur att det inte hände något värre. Jah straffar dem i sinom tid.
  


Av rasta love - 29 juni 2010 14:30

Nu ska jag iväg till Domsaga, mitt gamla hängställe u knooow, så sjukt att det stänger, gaaah jag blir upprörd så fort jag tänker på det!

Det är ju fortfarande rockskola som det varit i någon vecka där nu såå jag tänkte kika in där och ta en kopp...eh jag dricker inte kaffe, de får bli ett glas saft, med Lillan! Jenz från Seremedy följer med också! Han och hans band har spelat och repat mycket där, dom är på väg uppåt, sjukt roligt att se! Dom kommer spela i tyskland nu i Juli, sedan har dom varit med i en Japansk stor musiktidning, ey ey ey!! Jenz glöm mig inte när du blivit känd hahaha!

Bless

Av rasta love - 29 juni 2010 11:14

Ja herre min bob asså, gårdagens händelse var inte likt någon annan händelse. Slutade med att jag faktiskt packade väskan och gick ner till min mor, vågade inte röra mig i lägenheten alls, var rädd att han skulle gömt sig nånstans haha, gaaaaalet! Nu sitter jag på jobbet och ska försöka få ordning på min fucking domän, som tar TIIIID. Någon som vet en fett bra hemsida att beställa domän/webbhotell på? isf skulle de va sjukt snällt om ni kunde skriva till mig om det.

Ca 2 & ½ vecka kvar till öland Roots. peppa peppa peppa!!


Känner för att lyssna på lite mera svensk reggae idag, det här är en gammal goding vill jag lova! Har ett speciellt minne ifrån den här låten som jag aldrig glömmer.

Om Rastalove


21 år. Jobbar inom Fryshuset med ungdomar, går ledarskap i Mpower och är även kontaktperson i Täby.

Min vardag är blandad med reggaemusik, kreativitet, matlagning, politiska debatter med allt ifrån Ungdomsfrågor till mångkulturella frågor i samhället

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards